Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Türkiyede Dental İmplant

Dental İmplant çeşitli nedenlerle kaybedilen dişlerin yerine, çene kemiğine yerleştirilen vida şeklindeki titanyum alaşımdan yapılmış yapay diş kökleridir. Bu yöntem geleneksel kaplama ve protezlere oranla daha iyi konuşma ve çiğneme fonksiyonu sağlamaktadır. – Türkiye İmplant
zirkonyum diş

Dental İmplant Çene Kemiği İle Bütünleşir

• Günümüzde sıklıkla kullanılan bir tedavi yöntemi olan implant uygulamaları sonrasında hastalar aynı gün sosyal hayata dönebilmektedir. Dental İmplant üstüne yapılacak protezler için ortalama 3 ay kadar beklenmesi gerekmektedir. Bu sürede implant çene kemiği ile bütünleşir.
  • Sadece tek bir dişiniz eksik ise implant tedavisini tercih etmenizde fayda var. Çünkü, geleneksel köprü tedavisindeki gibi komşu dişlerin kesilmesine gerek kalmadan, tek bir implant uygulanarak isteğe göre üzerine porselen yada zirkonyum diş yerleştirilir.
  • Birden çok dişiniz eksik ise; İmplantlar, diş kökü; vazifesi görürler ve komşu dişlerden alınan desteğe gerek duymadan protez yapılmasına olanak sağlarlar. Bu nedenle birden fazla diş eksikliğinde ya da sabit protez yapılamayacak, arka bölge diş eksikliklerinde yapılacak implant tedavisi ile takıp çıkarmaya gerek kalmadan sabit dişlere sahip olabilirsiniz.
  • Total dişsizlik durumunda; dental implantlar ile desteklenmiş, sabit ya da hareketli protezler kullanım kolaylığı sağlamaktadır. Damak adı verilen total protezlerin tutuculuğu zamanla azalır, kişinin yemek yemesini ve konuşmasını zorlaştırdığı gibi, ağız içinde vuruk yaparak ağrıya sebep olur. Oysa ki üst ya da alt çeneye yerleştirilecek birkaç implant ve bu implantların üzerine konulacak ( topuz tutucu ya da bar tutucu) başlıklar ile total protezlerin tutuculuğu maksimum seviyede sağlanabilir.

İmplant Tedavisi Kaç Gün Sürmektedir?

İmplant tedavisine başlanıldığı gün implantınız yerleştirilir ve evinize geçici bir dişle gidersiniz. Bir iki ay sonra yapılacak müdahaleler ile tedaviniz tamamlanır ve yeni yerleştirilecek dişinizle ayrılabilirsiniz. Tedavi süresince dişsiz beklemek zorunda kalmazsınız. Dental implantlar ilk bakışta pahalı bir tedavi olarak bilinse de, kişiye sağladığı faydalar düşünüldüğünde, hastalar için alternatif bir tedavi yöntemidir. – Türkiye İmplant

İmplant Tedavisi Örnek Video

Neden İmplant?

İmplant, Dişin Yerini Tutar mı?

Diş hastaları arasında en çok merak edilen konu, hiç şüphesiz olarak “Diş implantları, dişin yerini tutar mı? ” sorusu olmaktadır.

İmplantın Alternatifi Var mı?

Dişleri olmayan bu sebeple hareketli protezleri aşırı bulantı, refleks, ileri derecede çene kemiği erimesi gibi çeşitli nedenlerden dolayı kullanamayan kişilerde implant ilk düşünülmesi gereken yöntemdir.

İmplant Tedavisi Sonrasında!

İmplantlar çene kemiğine yerleştirildikten sonra, yaklaşık 3 aylık iyileşme süresi bulunmaktadır. İmplant işlemi bitirildikten sonra hekim tarafından hastaya gerekli uyarılar yapılır ve hastanın ilaçları yazılır. Anestezinin etkisi geçtikten sonra hasta yemek yemeğe başlayıp normal hayatına dönebilir.

turkiye implant

Dental Turizm

Sağlıklı Bir Yaşam İçin Türkiye’ye!

İmplant, farklı farklı sebeplerden dolayı kaybedilmiş olan dişlerin yerlerine fonksiyon ve estetiğini tekrar kazandırmak amacıyla çene kemiğine konulan yapay diş kökleridir. Geleneksel köprü ve protezlere göre daha iyi konuşma ve çiğneme fonksiyonu sağlamaktadır.

Zirkonyum Kaplama

Zirkonyum dişler mekanik direnci, biyolojik uyumluluğu ve kırılma direnci sayesinde diğer metal destekli kuronlara nazaran üstünlük göstermektedir. Beyaz renkli, yarı şeffaf, ışık geçirgenliğinin fazla olması sebepleriyle, doğal dişe en yakın alternatiftir.

Diş Beyazlatma

Dişlerin renginin 7 tona kadar açılması işlemidir. Dişlerinize hekim kontrolünde mavi ışık ve beyazlatma jeli kullanılarak yapılan lazerle diş beyazlatma işleminde, dişler işlem sonunda hemen birkaç ton açılabilir ve etkinliğini uzun süre koruyabilir.

Çocuk Diş

Çocuk Dişhekimliği Dalı, 0-14 yaş arası çocukların süt dişleri ile kalıcı dişlerinin korunmasını, çürük, travma, kalıtımsal gibi çeşitli etkenlerin bu dişlerde meydana getirdiği problemlerin tedavi edilerek yok edilmesini amaç edinen bir diş hekimliği uzmanlık dalıdır.

Kanal Tedavisi

10-15 yıl öncesine kadar yumuşak diş tabakasında meydana genel hasarlarda; dişler çekilmekteydi. Ancak günümüz teknolojisinde dişlere uygulanan kanal tedavisi ile artık tek çözüm diş çekimi olmaktan çıkmıştır. Kanal tedavisi tek seans veya bazı durumlarda 4-5 seans sürebilir.

Ortodonti

Diş hekimliğinin özel bir dalı olup, dişlerde ve yüzde bulunan düzensizliklerin teşhisi, korunması ve tedavisi ile ilgilenen dalıdır. Ağız hijyeninin sağlanabilmesi ve ileride yaşanabilecek ağız ve diş rahatsızlıklarının önüne geçmek için ortodonti tedavileri gereklidir.